asiawebhost

آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس

وردپرس به عنوان یکی از پرقدرت ترین سیستم های مدیریت محتوا (cms) در دنیا است که برای توسعه و انواع سایت ها مورد استفاده قرار میگیرید ، با این حال ممکن است محدودیت های پیشفرضی هنگام نصب یا استفاده از این سیستم باعث اختلال و مشکل در روند کار باشد.

در این مقاله به شما آموزش داده ایم که بتوانید به راحتی حجم آپلود خود را افزایش دهید و این محدودیت را به حجم های دلخواه تغییر دهید.

برای افزایش حجم آپلود در وردپرس 3 روش به شما معرفی میکنیم :

1 – استفاده از افزونه

جهت افزایش حجم آپلود در وردپرس میتوانید از افزونه های مختلفی استفاده کنید ، در این آموزش ما افزونه Increase Max Upload Filesize به شما پیشنهاد میکنیم که به راحتی میتوانید این محدودیت را رفع کنید.

2 – با استفاده از .htaccess

ابتدا باید فایل .htaccess را در دایرکتوری اصلی وردپرس خود پیدا کنید. معمولاً این فایل در ریشه سایت (public_html یا www) قرار دارد. اگر فایل وجود ندارد، می توانید یک فایل جدید با نام “.htaccess” ایجاد کنید.

با قرار دادن کد زیر در انتهای فایل .htaccess میتوانید این محدودیت را به حجم دلخواه در بیاورید.

php_value upload_max_filesize 64M

php_value post_max_size 64M

php_value max_execution_time 300

php_value max_input_time 300

3 – قرار دادن کد در فایل php.ini

اگر شما دسترسی به فایل php.ini را دارید، می‌توانید مستقیماً به حجم آپلود فایل دسترسی پیدا کنید. پیدا کردن محل فایل php.ini بستگی به تنظیمات سرویس دهنده میزبانی وب شما دارد. بعد از پیدا کردن فایل php.ini، باز کنید و خطوط زیر را به آن اضافه کنید:

 

upload_max_filesize = 64M

post_max_size = 64M

max_execution_time = 300

 

دیدگاهی بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * علامت گذاری شده اند